5e etappe - Reisverslag uit Warburg, Duitsland van fietsenpraagboedapest - WaarBenJij.nu 5e etappe - Reisverslag uit Warburg, Duitsland van fietsenpraagboedapest - WaarBenJij.nu

5e etappe

Door: alle

19 Juni 2014 | Duitsland, Warburg

Vandaag begint voor Gerry even niet goed ze is haar km teller kwijt iedereen meegezocht maar niet gevonden, gelukkig na 12 km na vertrek blijkt hijj in haar tas te zitten. Vandaag was het weer wat minder maar we hebben het op een spatje droog gehouden. We hadden vandaag een tocht van zo'n 100 km voor de boeg. Voor het eerst moet er op het laatst aardig geklommen worden. Maar dus ook lange afdaling met 50 km door enkele van ons naar beneden. Groetjes.

• 19 Juni 2014 - 22:15

Marlies:

Hallo bikkels,
    wat gaat ie goed! Tijdig afslaan anders wordt het toch Krasnogorsk met dit tempo.
    Groeten, Marlies.

• 19 Juni 2014 - 23:49

Joost:

gaat prima zo! veel plezier en ik zie dinsdag wel hoe de komende dagen gaan lopen. Ik ga naar een goed bewaard geheim! Joost

• 20 Juni 2014 - 08:42

Lieke:

Ik heb echt veel bewondering voor jullie!!!

• 20 Juni 2014 - 10:03

Monique:

Beste sportievelingen, wat fijn dat het zo goed gaat, spannend, zeker voor sommigen, zo'n klim- en daalpartij. Helmpjes flink aansnoeren, jij ook Gerry!!!!
    Succes er weer mee
    Wim en Monique

• 20 Juni 2014 - 14:35

Bèr & Simone:

Iede wiede wietske, dè gao goed op dè fietske!
    We denken aan jou, dappere Ger.
    Succes en een zoen van Bèr en Simone.

• 20 Juni 2014 - 17:05

Janet En Jan Vlasblom:

Hoi Dianne, Rob en de rest.
    Nou jullie zijn goed bezig zeg!
    Met een gang van 50 km. Naar beneden, nou jullie liever dan ik.
    Groetjes en veel plezier.

• 20 Juni 2014 - 17:51

Hans:

Nou het gaat lekker zo. Ik zou het leuk vinden als jullie in het verslag wat plaatsnamen zetten zodat we de route een beetje beter kunnen volgen groetjes aan allen