6e etappe - Reisverslag uit Hemeln, Duitsland van fietsenpraagboedapest - WaarBenJij.nu 6e etappe - Reisverslag uit Hemeln, Duitsland van fietsenpraagboedapest - WaarBenJij.nu

6e etappe

Door: Allen

21 Juni 2014 | Duitsland, Hemeln

Na een avond voetbal kijken in Warburg zijn we vrijdag ochtend vertrokken naar Hemeln. Eerst wilden we warburg nog gaan bezichtigen. Hiervoor moesten we meteen een flinke klim maken. Maar ja, dan waren de kuiten meteen warm gefietst. Het was een schitterende route door dalen met mooie glooiende korenvelden en de tocht ging grotendeels langs de Diemel en eindigde op een camping aan de Weser. Totaal hebben we 86 km gefietst deze dag. We verblijven nu ten westen van Kassel. Ger-Anne en Marij durfden niet met de auto en aanhanger via het pontje naar de overkant, dus moesten ze 20 km omrijden. 's Avonds heerlijk Chili con carne gegeten. We zullen onze koks en tevens begeleiders gaan missen de komende weken.
Vandaag ( zaterdag, rustdag) zijn Lutgart en Theo gearriveerd. Theo wordt de nieuwe begeleider voor de komende 2 weken. De rustdag is goed benut. De fietsen hadden een grondige inspectiebeurt nodig. Rob, Cees en Henk zijn prima fietsenmakers is gebleken. Morgen vertrekt Paul weer naar Nederland ( samen met Lutgart). Hij doet nog even goed zijn best om een afscheidsdiner voor ons te maken. Jammer we zullen hem missen in het peloton. Het plaatsen van foto's wil nog niet zo lukken omdat we geen goede internetverbinding hebben. Die houden jullie nog tegoed. Morgen zijn we weer uitgeluierd en moeten we weer op het ijzeren ros naar Eschwegen richting het zuiden. Dus iets warmer weer dan vandaag. Groetjes van ons allemaal.

• 21 Juni 2014 - 19:13

Nettie Rietveld:

Hallo allemaal, ik ken alleen Gerry van jullie groepje maar ik ben super trots op jullie allemaal. Hoe is het met de billen van al dat fietsen?
    Lieve groetjes,

Nettie

• 21 Juni 2014 - 19:46

Tonny En Anton:

Hallo allemaal , mooi dat jullie voetbal hebben kunnen kijken zeker met zo'n resultaat.
    Fijn dat jullie ook van de omgeving kunnen genieten .
    Veel plezier allemaal .

Groetjes Tonny en Anton

• 21 Juni 2014 - 19:50

Hans En Willy:

Hallo daar allemaal, we lezen dat het allemaal wel goed gaat met jullie en dat is erg fijn om te weten. Ook het genieten is er nog steeds. Wij lezen graag jullie relaas en brieven het steeds door aan hen die geen computer hebben, en die zijn ook steeds blij iets van jullie te horen. Blijf genieten en verslagen op schrijven, wij hier in Nederland zullen ze met blijdschap lezen en ondertussen heeeeeeel erg trots zijn op jullie. Groetjes en fiets ze maar weer morgen!

• 22 Juni 2014 - 13:00

Cobi Brouwers:

Ha fietsers,

Fijn om weer van jullie een verslag te lezen. De eerste week zit er voor jullie op, knap hoor! Gelukkig mooi wer tot nu toe.
    Ik ben ook elke keer benieuwd naar het totaal aantalkilometers? Ik schat dat jullie er dik 400 op hebben zitten of ben ik dan te enthousiast?
    Veel fietsplezier......