15e etappe - Reisverslag uit Mariënbad, Tsjechische Republiek van fietsenpraagboedapest - WaarBenJij.nu 15e etappe - Reisverslag uit Mariënbad, Tsjechische Republiek van fietsenpraagboedapest - WaarBenJij.nu

15e etappe

Door: Fietsgroep

03 Juli 2014 | Tsjechische Republiek, Mariënbad

Vandaag ging de tocht van Marianske Lazne naar Plzen. Het begon al meteen met een flinke stijging. De grafiek gaf een stijgingspercentage wat niet in overeenstemming was met onze beleving, een zware dag met flinke klimmen. Zelfs een hoogtepercentage van 12%, uiteindelijk willen we liever 12% in onze wijn of bierconsumpties. We hebben koffiegedronken op een troosteloze camping met ons als enige gasten. We arriveerden op een mooie camping aan een meer in Plzen met een internationaal gezelschap. Het was inmiddels laat, Henk en Lucia hebben gezorgd voor de inwendige mens lekkere pasta. Onze scouts Cees en Rob hebben een kampvuur gemaakt en we zijn tenslotte met donder en bliksem en enkele druppels regen gaan slapen.

• 03 Juli 2014 - 21:57

Marlies:

Hallo dappere wielerploeg,

't lijkt 't WK wel! Gewoon de tweede niet te stuiten Oranjeploeg die in het buitenland zit. Teamspirit natuurlijk. Het klinkt heel gezellig en een bewonderenswaardige sportieve prestatie. Ik buig nu al diep. Praag is bijna in zicht hoor. Het is heel leuk jullie reisverslagen te lezen en op de kaart de route te volgen.
    Hartelijke groeten voor iedereen en veel plezier!

• 04 Juli 2014 - 19:14

Cocki:

Hebben jullie Marianske Lazne [ Marienbad ] kunnen bekijken ? Is zo bijzonder , zijn hier vorig jaar geweest.
    Het lijkt wel of jullie tocht steeds zwaarder wordt ,kanjers zijn jullie!!!
    Blijven jullie volgen.