Voorbereidingen - Reisverslag uit Goirle, Nederland van fietsenpraagboedapest - WaarBenJij.nu Voorbereidingen - Reisverslag uit Goirle, Nederland van fietsenpraagboedapest - WaarBenJij.nu

Voorbereidingen

Door: Paul

02 Juni 2014 | Nederland, Goirle

Nu we deze maand gaan, over 12 dagen, ben ik ook begonnen met het verzamelen van spullen. Voor de fiets gaat het wel maar dat kamperen. Een tent, slaapzak, matje (ook 1 voor jou Cees), stoeltje, tjonge, tjonge, wat vraagt dat veel ruimte. Ik ben benieuwd hoe we dit allemaal meekrijgen. Ik zal deze week een goede fietstas kopen, een deel van mijn eigen spullen kan dan op de fiets.
Mijn fiets krijgt deze week nog een servicebeurt, voor de zekerheid.
Dan kan volgende week dinsdag de vouwwagen ingepakt gaan worden en zullen we zien of alles er in kan.
Ik heb er zin in, maar eerlijk is eerlijk, ik vind het wel zo overzichtelijk dat ik maar een weekje mee fiets. Ik ben duidelijk nog niet toe aan zes weken op pas. dat vereist toch wel een andere instelling. Dan ga je het avontuur aan. Voor mij is het toch een weekje weg. We zullen zien of dat ook zo voelt met mijn billen op het zadel.