Voorbereidingen - Reisverslag uit Goirle, Nederland van fietsenpraagboedapest - WaarBenJij.nu Voorbereidingen - Reisverslag uit Goirle, Nederland van fietsenpraagboedapest - WaarBenJij.nu

Voorbereidingen

Door: Paul

Blijf op de hoogte en volg

02 Juni 2014 | Nederland, Goirle

Nu we deze maand gaan, over 12 dagen, ben ik ook begonnen met het verzamelen van spullen. Voor de fiets gaat het wel maar dat kamperen. Een tent, slaapzak, matje (ook 1 voor jou Cees), stoeltje, tjonge, tjonge, wat vraagt dat veel ruimte. Ik ben benieuwd hoe we dit allemaal meekrijgen. Ik zal deze week een goede fietstas kopen, een deel van mijn eigen spullen kan dan op de fiets.
Mijn fiets krijgt deze week nog een servicebeurt, voor de zekerheid.
Dan kan volgende week dinsdag de vouwwagen ingepakt gaan worden en zullen we zien of alles er in kan.
Ik heb er zin in, maar eerlijk is eerlijk, ik vind het wel zo overzichtelijk dat ik maar een weekje mee fiets. Ik ben duidelijk nog niet toe aan zes weken op pas. dat vereist toch wel een andere instelling. Dan ga je het avontuur aan. Voor mij is het toch een weekje weg. We zullen zien of dat ook zo voelt met mijn billen op het zadel.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Goirle

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

24 Juli 2014

29ste en laatste etappe

23 Juli 2014

28ste etappe

23 Juli 2014

27ste etappe

20 Juli 2014

25e etappe - rustdag in Bratislava - 26e etappe

17 Juli 2014

2e rustdag in Wenen

Actief sinds 24 Mei 2014
Verslag gelezen: 171
Totaal aantal bezoekers 15132

Voorgaande reizen:

24 Mei 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: