29ste en laatste etappe - Reisverslag uit Boedapest, Hongarije van fietsenpraagboedapest - WaarBenJij.nu 29ste en laatste etappe - Reisverslag uit Boedapest, Hongarije van fietsenpraagboedapest - WaarBenJij.nu

29ste en laatste etappe

Door: Allen

24 Juli 2014 | Hongarije, Boedapest

Woensdag 23 juli de laatste fietsdag de dag begon zonnig. De Donau, de burcht, het kasteel alles was te zien en de meeste spullen konden nog redelijk droog ingepakt. De route ging gelukkig voor een groot deel langs de Donau wat de verwachting van de donau radweg enigszins heeft goed gemaakt. Onderweg bij een bakker koffie gedronken en jawel taart. Een gemakkelijke dag met voor ons weinig kilometers tot de eindbestemming Boedapest. De kilometers werden afgeteld 50......40..... 15......en toen waren op de eindbestemming. We werden door Wout en Ger Anne verwelkomt met heuse champagne. Missie geslaagd. Ongeveer 2100 km van Goirle naar Boedapest zonder noemenswaardige problemen. Een lekke band, verrekte veel muggen, een bijensteek, een paar hoosbuien, dat was het wel zo'n beetje. We bedanken iedereen die ons begeleid heeft met de vouwwagen, Marij, Ger Anne, Theo, Twan en Wout. Paul die de eerste week meefietste en Rob en Dianne tot Praag, zijn we natuurlijk ook niet vergeten. Het was een heel avontuur waar we veel herinneringen aan over zullen houden. Alle lezers bedankt voor jullie reacties, morgen gaan we de terugreis beginnen en hopen zaterdagmiddag weer in Goirle te arriveren.

• 24 Juli 2014 - 23:21

Hans En Willy:

Een hele diepe buiging en ontzettend trots. Dank jullie wel voor alle verslagen en foto's zodat we met jullie mee konden "fietsen". Groetjes.

• 24 Juli 2014 - 23:27

Marlies:

Geweldig!
    En nu nog een goede terugreis.
    Tot gauw.

• 25 Juli 2014 - 13:03

Marian En Niek:

Allemaal GEFELICITEERD!!

Een goede terugreis gewenst!, Niek en Marian.

• 25 Juli 2014 - 14:32

Toine En Christien:

Een heel hard applaus voor jullie allemaal!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Maar we missen nu Gerry wel erg! Blij als ze terug is!
    Goede reis terug!!
    Toine en Christien X

• 25 Juli 2014 - 16:23

Frank Louer:

Hallo,
    Zijn zojuist teruggekeerd van een weekje vakantie in de Ardennen en lezen het bericht dst het doel is bereikt en ook nog eens zonder kleerscheuren.
    Allemaal van harte gefeliciteerd. Cees, we horen de echte verhalen binnenkort wel een keer.
    Groet van Elsa en Frank

• 25 Juli 2014 - 17:18

Cocki:

Chapeau!!! voor allemaal .
    Hele goeie thuisreis gewenst. Cocki

Jan En Annelies:

Superknap gedaan!

• 26 Juli 2014 - 17:04

Erna:

Hartstikke goed gedaan!! Ik ben trots op jullie!!
    Goede reis naar huis en gauw tot ziens!!

groetjes, Erna

• 26 Juli 2014 - 19:20

Nettie Rietveld:

Goed gedaan allemaal ik heb genoten van de verslagen. Goede reis terug. Groetjes Nettie