21e etappe - Reisverslag uit Staré Hobzí, Tsjechische Republiek van fietsenpraagboedapest - WaarBenJij.nu 21e etappe - Reisverslag uit Staré Hobzí, Tsjechische Republiek van fietsenpraagboedapest - WaarBenJij.nu

21e etappe

Door: allen

11 Juli 2014 | Tsjechische Republiek, Staré Hobzí

Vandaag voor de vierde achtereenvolgende dag de 21e etappe gereden. We konden vanmorgen de tenten nog net droog inpakken maar daarna begon de regen weer gestaag over ons heen te stromen. Dit zou met tussenpozen tot smiddags een uur of 3 duren. Hierna brak de zon door zodat we bij aankomst op een cristelijke camping lekker n glaasje buiten in de stoel konden nuttigen. Het was n pittige rit vooral door het slechte weer maar ook een paar stevige klimmen, ook voor de vierdedag op de fiets begon zijn tol te eisen. Onderweg toch nog wat kersen en bosbessen kunnen plukken. Natuurlijk had Twan weer voor het eten gezorgd zodat we al snel weer voldoende opgeknapt aan de avond konden beginnen. Nu op naar de rustdag.

• 11 Juli 2014 - 22:28

Dianne En Rob:

Vervelend dat het zoveel regent. We hopen voor jullie dat het snel beter wordt. Maar goed dat jullie een goede "verzorger" hebben

• 12 Juli 2014 - 00:15

Karin:

Even laten weten dat ik jullie tocht met veel plezier volg.
    Het is leuk om steeds weer te kunnen lezen, wat jullie meemaken.
    Ik vind het een knappe prestatie. Ik hoop voor jullie dat het weer wat beter wordt.
    Heel veel groetjes Karin.

• 12 Juli 2014 - 07:58

Joost:

Ha bikkels! Wat een gedoe met al die regen zeg! Ik begreep dat er zo links en rechts ook nog eens flink omgereden moet worden eer jullie een camping gevonden hebben. Dat zijn altijd lastige km. Hopelijk slaat het weer om en fietsen jullie het laatste stuk lekker in een niet te warm zonnetje. Veel plezier Joost en Marlies

• 12 Juli 2014 - 11:25

Hans En Willy:

Hallo daar, wat jammer dat het zo'n rotweer is, we hopen voor jullie dat het gauw gaat opknappen. Een troost, hier is het niet veel beter, wel weer droog maar met bewolking en een hoop vocht in de lucht en dan zo'n 26 graden voelt het ook niet zo best aan. We hopen dat het fietsen nog steeds goed gaat ondanks de zware klimmen, er komen dan toch ook afdalingen. Nog heel veel plezier en geniet van de rustdag. Groetjes.

• 12 Juli 2014 - 15:21

Angèle:

Het is duidelijk: geen helling, geen weergod, geen mierenmaal, geen omweg krijgt jullie eronder! Chapeau!! Geniet met volle teugen!! Groeten.

PS
    Die tooi staat je goed Luus, zou ik erin houden als ik jou was...

• 12 Juli 2014 - 15:32

Bart, Marieke En Benjamin :

Hoi allemaal,
    Leuk dat we jullie zo precies kunnen volgen.
    Wat een bikkels zijn jullie zeg!
    Heel veel succes en natuurlijk veel plezier
    Groetjes van Bart, Benjamin en Marieke

• 13 Juli 2014 - 11:56

Lieke:

Ik ben wel heel erg benieuwd naar de cristelijke camping! En ik blijf enorm trots op jullie!!!