23 en 24 ste etappe - Reisverslag uit Wenen, Oostenrijk van fietsenpraagboedapest - WaarBenJij.nu 23 en 24 ste etappe - Reisverslag uit Wenen, Oostenrijk van fietsenpraagboedapest - WaarBenJij.nu

23 en 24 ste etappe

Door: Allen

16 Juli 2014 | Oostenrijk, Wenen

Eindelijk weer wifi en kunnen we jullie weer op de hoogte brengen. Zoals je kunt zien maar liefst 2 etappes. maandag zijn we naar Poysdorf gereden hier campeerde we bij deplaatselijke voetbalclub. er waren trekkershutten waarvan we er drie hebben gehuurd dus geen tenten opzetten. We zijn in het dorp gaan eten geweldige maaltijd inclusief een drankje en koffie na voor slechts 10 eu p.p.. Het landschap is intussen aardig veranderd we zien nu watermeloenen, druiven, zonnebloemen en abrikozen. Goed om nog even te vermelden dat we savonds bij de voetbal club naar de finale van het voetbal konden kijken.
De afstand die we nog af moesten leggen was circa 300 km gezien de zwaarte zouden we deze in 4dagen afleggen, vanwege het feit dat er geen overnachtingen mogelijkheden waren hebben we het in drie dagen gedaan en ja het was zwaar. De laatste dag toen we in Wenen aankwamen na ruim 100 km, had Cees bij een afstand van 1652 km de twijfelachtige eer de eerste lekke band te rijden, samen met Henk was die snel gerepareerd. Nu 2 rustdagen in Wenen, verdiend vinden we. Het weer is goed dus dat is genieten dan nog een 400 km naar de eindbestemming die zoals men aangeeft vooral vlak zal zijn, dat is dus een mooi vooruitzicht. Groetjes aan allen die ons volgen.

• 16 Juli 2014 - 13:40

Brigitte:

Tjonge jonge! Jullie gaan als een speer!!
    En na 1600 km de eerste lekke band is ongelooflijk! Wat een mazzelkonten!
    Veel plezier!

• 16 Juli 2014 - 13:47

Joost:

Proficiat met het behaalde resultaat. 400 km vlak land zal voor jullie een eitje zijn denk ik zo! geniet van Wenen!

• 16 Juli 2014 - 15:41

Marlies:

Geweldig! Heel veel rust en plezier in Wenen en goeie reis naar Budapest.

• 16 Juli 2014 - 18:00

Hans En Willy:

Hë KNAPPERS, we kunnen niets anders zeggen, wat een tocht, en pas een lekke band. We zijn dus echt super trots op jullie. Geniet van de rustdagen en Wenen.
    Wij pikken het hier ondertussen af, vandaag 26, morgen 30 en overmorgen 31 graden. We hopen voor jullie dat het wat minder warm is en beter fietsweer. Geniet mensen en laat gauw weer iets van jullie horen.
    Grt.

• 16 Juli 2014 - 18:55

Jeannie :

Hoi alle vrienden van Gerry en hoi Gerry,
    Super, wat een mooie tocht en wat gaan jullie snel. Al bijna bij de eindbestemming en dan weer naar huis. Op een enkele lekke tent en band na ging het vlgns mij allemaal als een speer. Fijn! en bijzonder knap. Jullie mogen trots zijn op deze prestatie. Dit gaan jullie nog missen straks!
    Veel plezier van het mooie Wenen, geniet ervan.
    groetjes

• 16 Juli 2014 - 18:56

Erna:

Knappe prestatie weer en een zeer welverdiende rust in Wenen.
    Heel veel succes en groetjes van zij die jullie volgt!

Erna

• 16 Juli 2014 - 19:15

Jeske:

Ongelofelijk dat de banden zo goed heel blijven. Gelukkig maar dat de reparatiekunsten weer even opgehaald konden worden ;-)
    De tijd vliegt, alweer 4,5 week onderweg. We kijken hier toch wel uit naar de terugkomst.
    Maar nu eerst nog genieten én vooral fietsen.

• 16 Juli 2014 - 19:36

Tim:

Geweldig! Geniet ervan. Succes met de laatste lootjes!!!

• 19 Juli 2014 - 10:26

Cocki:

Lieve dappere fietsers , geniet van de rust in Wenen , en success met de eindsprint!
    Hebben jullie etappe verhalen met plezier gelezen..
    Gisteren 18 juli 34 en vandaag 35 graden hier, hopelijk bij jullie minder warm.