4e etape - Reisverslag uit Lippstadt, Duitsland van fietsenpraagboedapest - WaarBenJij.nu 4e etape - Reisverslag uit Lippstadt, Duitsland van fietsenpraagboedapest - WaarBenJij.nu

4e etape

Door: alle

18 Juni 2014 | Duitsland, Lippstadt

Vandaag 75 km makkie dus. Wel Rob onderweg kwijt geraakt, maar ja hoor op de camping was hij er weer. Marij en Ger-Anne hebben een adres gevonden om vanavond tv te kijken dus dat komt goed. Het weer was wederom goed. Kitty een Dianne gaan vanavond voor het eten zorgen zodat we na de wedstrijd kunnen eten. Was weer een prima dag tot zover Hopelijk blijft dit vanavond zo! !!! Groetjes van ons alle.

• 18 Juni 2014 - 18:41

Hans En Willy:

Het is fijn om te horen dat het jullie het allemaal zo goed gaat, nu maar hopen dat oranje het vanavond ook zo goed zal doen. We wensen jullie nog veel fietsplezier. Grt.

• 18 Juni 2014 - 19:57

Anne:

Jaaaaa hoor: de dag wordt nog beter!!! Geniet ze, dubbel!

• 18 Juni 2014 - 20:10

Floortje:

Jieieieieieieiegaaaaaaaa! 2-3 veur ons! Echt super goed. Alweer een positieve boost in de rug voor onze knappe fietsers en fietserinnen ;-). We brullen natuurlijk het hardst voor jullie. Zet m op. Alle liefs

• 19 Juni 2014 - 21:15

Erna:

En...........weer een stuk opgeschoten? Wat het weer betreft hoeven jullie niet hier te zijn. Het is vandaag fris en de zon heeft zich niet laten zien. Hopelijk is het bij jullie beter.
    Dianne en Rob, ik wil jullie alvast voor morgen feliciteren met jullie 34ste trouwdag. Neen er maar een extra biertje op als de volgende etappe erop zit. Wij zullen ook op jullie proosten!!!!!!!!!!

• 20 Juni 2014 - 13:11

Cocki:

Kunnen eindelijk door Marga meelezen! Knap van jullie allemaal , fijn dat het zo goed gaat. Knuffels