14e etappe - Reisverslag uit Cheb, Tsjechische Republiek van fietsenpraagboedapest - WaarBenJij.nu 14e etappe - Reisverslag uit Cheb, Tsjechische Republiek van fietsenpraagboedapest - WaarBenJij.nu

14e etappe

Door: Allen

03 Juli 2014 | Tsjechische Republiek, Cheb

Vandaag gingen we van 2 potten naar 2 homo's die een camping runnen. Rob was vandaag de sigaar om de auto te rijden. dat ging zo voortvarend dat hij ons weer tegemoet kwam fietsen. We vertrokken uit Cheb en fietsen naar Marianske Lazne. Onderweg dachten we slim te zijn om een verkorte route te nemen (verschil 2km) maar kwamen bedrogen uit. We eindigden midden in een een akker, na een grindpad omlaag waar je nog niet met een mountainbike overheen kunt. Een vrouwelijke jager met een groot geweer wees ons eerst nog verder de akker op maar uiteindelijk kwamen we weer op de goede route terecht. Resultaat: een half uur vertraging minstens. Zoals gezegd kwamen we op een mooi gelegen camping waar we ook gegeten hebben in het restaurantje. Weer een sportieve dag voorbij.

• 03 Juli 2014 - 20:58

Brigitte:

Mooie verhalen! Geniet, geniet, geniet! :-)

• 03 Juli 2014 - 20:58

Koen:

Grindpaden, geweren, homo campings.... Jullie maken het wel mee zeg!!