Etappe 8 en 9 - Reisverslag uit Breitingen, Duitsland van fietsenpraagboedapest - WaarBenJij.nu Etappe 8 en 9 - Reisverslag uit Breitingen, Duitsland van fietsenpraagboedapest - WaarBenJij.nu

Etappe 8 en 9

Door: Fietsgroep

25 Juni 2014 | Duitsland, Breitingen

Daar zijn we weer! Wifi is n.l. Een probleem. In totaal hebben we nu ongeveer 800 km afgelegd met ongelofelijk veel plezier
wisselende landschappen, door dorpjes en steden. We stoppen op tijd voor koffie en Torte heerlijk de inwendige mens wordt goed verzorgd. Theo onze nieuwe begeleider zorgt voor exquise maaltijden zoals parelhoen op de camping. Vandaag de hele keuken tot zijn beschikking en in alle hoeken en gaten werden fantastische geuren verspreid dus hij mag voorlopig blijven. De sfeer blijft onveranderd goed, lief, behulpzaam, voorkomend noem maar op een feestje noem ik het voortdurend. Een klein dompertje: een lekke tent (van mij wil zeggen Gerry) matje dreef bijna de tent uit maar met de hulp van de maatjes werd een extra buitententje opgezet dus vanavond lekker slapen en morgen gezond op de fiets. Morgen vertrekken we vanuit Breinfen naar Grimmenthal ongeveer 66km. Voor we het vergeten: ontzettend bedankt voor al jullie lieve reacties, tot snel.

• 25 Juni 2014 - 21:49

Koen:

Nou nou, jullie fietsen goed door!!800 km, dan ben je toch al bijna in Praag?
    Succes nog een veel plezier

• 25 Juni 2014 - 21:55

Marij:

Gelukkig dat we weer weten waar jullie ongeveer uithangen. Nou Theo, wij (of in ieder geval ik) dachten dat onze verse asperges met heerlijke ham wel het meest luxe eten zou zijn in die 6 weken. Maar jij gaat voor de parelhoen! Het is echt afzien voor die fietsers :-)
    Fiets ze weer morgen, liefs!

• 25 Juni 2014 - 22:44

Henk:

Mooi, na Millingen aan de Rijn wat plaatsnamen zodat we ons meteen een beeld kunnen vormen in wat voor "doorgodverlatenoorden" jullie de kettingen over de tandwielen laten swingen. Jammer alleen dat Google-maps geen resultaten genereert op Breinfen. Maar goed Grimmenthal is wel bekend bij "big-brother" tenminste als dat hetzelfde is als metropool Obermaßfeld-Grimmenthal. De 1.221 inwoners (net iets groter dan Breehees dus) zullen jullie ongetwijfeld met open armen ontvangen.
    Goed te horen dat parelhoen, afdalen, kersenbomen en Lutgart's schoonmaakkwaliteiten jullie reis tot een schoolreisje maken. Echter ondergetekende (en wellicht ook meerdere volgers) zijn ook reuze benieuwd naar de drama's; het afzien, de lekke banden, de stijgingspercentages en zere konten.
    We wachten af

Trap-ze; we blijven jullie volgen !

• 25 Juni 2014 - 23:13

Ton:

Gezien de lekkage lijken jullie het niet helemaal droog te houden of stond de tent in de rivier?
    Mooi dat de tocht zo voorspoedig gaat. Met zoveel lekker eten en taart wordt het gewicht op de fiets vast zwaarder (:-

Veer plezier verder.
    Groetjes
    Ton

• 26 Juni 2014 - 08:12

Tim:

Lekker een nieuwe tent halen mam! Na die dagelijkse prestaties mag je best genieten van een goede nachtrust.

Momenteel is er maar 1 team in Duitsland dat kampioen-kwaliteiten vertoond en dat is het fietsenpraagboedapest(Wenen)-TEAM!!

Succes allemaal

• 26 Juni 2014 - 10:11

Hans En Willy:

Hallo daar alle stoere fietsers, fijn om te lezen dat het jullie allemaal zo goed gaat. Nog steeds niets gehoord van zere kuiten of billen dus hopelijk valt dat allemaal wel mee. Gisteren de foto's bekeken en zo te zien hebben jullie het wel naar jullie zin. We wensen jullie dan ook nog veel fiets plezier, geniet ervan. Grt.

• 26 Juni 2014 - 11:34

Cocki:

Er wordt goed voor jullie natje en droogje gezorgd! Maar daar hoort toch niet het tentje van Gerry bij?
    Koop maar gauw een dubbeldekkertje Zus.Fijn dat jullie het zo naar de zin hebben , ga zo door!Liefs ,Joop en Cocki

• 26 Juni 2014 - 15:23

Christien En Toine:

Lieve allemaal,

Eindelijk weer wat nieuws... fijn! We leven zo erg mee met jullie en zo fijn om te horen dat de sfeer, eten, en het fietsen goed gaat, met een lekkere dosis humor. Als ik aan jullie denk dan heb ik gelijk het liedje van
    Queen in mijn hoofd. "I want to ride my bicyele". Kan dat niet jullie clublied worden?? Hi hi.
    Veel plezier de komende dagen en we denken aan jullie!!!!!
    Liefs van Christien en Toine ( he Gerry KRULLEN.......... staat goed lieverd!!!!!)

• 27 Juni 2014 - 16:39

Ger-Anne:

fijn om te lezen dat het nog zo goed gaat. Jammer van de lekke tent maar een kleinigheidje blijf je houden. ga zo verder en houdt vooral veel plezier in het fietsen