Etappe 10 - Reisverslag uit Schleusingen, Duitsland van fietsenpraagboedapest - WaarBenJij.nu Etappe 10 - Reisverslag uit Schleusingen, Duitsland van fietsenpraagboedapest - WaarBenJij.nu

Etappe 10

26 Juni 2014 | Duitsland, Schleusingen

Vandaag zitten we op een camping die 10 km van de route afligt. Niet zo luxe als de vorige qua wasgelegenheid maar wel erg mooi gelegen aan een meer. En er is wifi. Dat was dus wat omfietsen maar dat zal nog wel meer voorvallen. Er zijn niet overal campings langs de route namelijk. Het weer is de komende 2 dagen goed volgens de voorspellingen en wordt dan slechter. We beraden ons over het vervolg van de route in verband met de wisseling van de autochauffeurs. Morgen fietsen we in ieder geval naar Lichtenfels.
Om wat mensen teleur te stellen moeten we melden dat we nog geen lekke banden of doorgezeten konten hebben opgelopen. De etappe vandaag was deels vergelijkbaar met een mountainbike route. Grindwegen kuilen en slecht asfalt. Grotendeels weer erg mooi net als vorige dagen. Tot later.

• 26 Juni 2014 - 22:42

Brigitte:

Nou.....het is jullie gegund hoor! Fijn dat het allemaal zo voorspoedig verloopt!
    En eindelijk wat foto's! Leuk om te zien!
    Veel plezier en ga zo door.
    Jullie hebben er al heel wat kilometers op zitten!

• 26 Juni 2014 - 23:40

Joost:

Voor de darters op de fiets: Gisteren bijna gewonnen!! 4-5. Niet gek hé? (Team van Roel)

Verder lekker fietsen en genieten! Als ik de verslagen lees is dat ook het geval. Fijn dat er nog geen lekke banden zijn. Met zoveel grintwegen is dat wel uitzonderlijk!
    groeten ook van Marlies!

• 27 Juni 2014 - 10:57

Cocki:

Lieve zus vandaag in gedachte dicht bij jou! Fijn dat alles zo voorspoedig blijft gaan.Cocki

• 27 Juni 2014 - 14:13

Tonnie En Frank:

Fijn dat het goed gaat en maak dat de kontjes soepel blijven dan gaat het zeker lukken.Goede reis verder en tot het volgende verslag

• 27 Juni 2014 - 16:43

Hans:

hoi allen, mooie condities. Ga zo door. En Ger vandaag fietst er ook bij mij een extra mee extra veel sterkte en succes voor jou groetjes Hans

• 27 Juni 2014 - 17:39

Hans En Willy:

Hallo daar in Duitsland. Allereerst moet ik de groetjes overbrengen aan Cees van pa en ma, ze zijn verschrikkelijk blij om af en toe iets van jullie te horen.
    Verder is het leuk om te lezen dat jullie konten en fietsen het goed houden, ga zo door. We wensen jullie dan ook nog heel veel plezier en geniet vooral van alles. Trouwens het weer hier in Tilburg is op dit moment niet zo best met een hoop gerommel en regen. We hopen dat jullie het beter zullen houden met het weer.
    Heel veel groetjes.

• 27 Juni 2014 - 19:01

Erna:

Wat leuk die foto's! Zo spreekt het voor ons ook meer tot de verbeelding. Respect voor jullie prestatie en veel fietsplezier de komende dagen! x Erna